Jumaat, Julai 18, 2008

Sambungan perjalanan ke Negeri Sembilan. Berkejar ke Pengkalan Kempas...

Hmm... Tadi saya telah membuat 4 posting baru di blogspot BERPETUALANG KE ACEH dan 2 di SENI LAMA MELAYU (MALAY OLDEN ART) , setelah membuka sesi menulis malam ini dengan artikel Sambungan perjalanan ke Negeri Sembilan. Lagi di Tanjung Tuan... Pulau Intan dan satu tempat keramat... di blogspot ini. Sebenarnya malam ini saya bercadang setakat mahu membuat satu artikel sahaja di sini, tentang motosikal (nanti saya ceritakan dalam posting lain)... Tetapi apabila melihat klip-klip video sambungan perjalanan ke Negeri Sembilan telah diletakkan sampai habis masuk ke YouTube, saya rasa patut membuat lebih banyak posting agar segalanya dapat dikemaskinikan. Maka itu beberapa posting berkaitan menggunakan gambar-gambar statik atau still pictures harus dibuat di blogspots saya yang lain.

Sampai masa untuk menambah posting di blogspot ini pula, baru saya tersedar artikel Sambungan perjalanan ke Negeri Sembilan. Lagi di Tanjung Tuan... Pulau Intan dan satu tempat keramat... adalah posting ke 365 di blogspot ini! Rasa cantik pula nombor itu, serupa 365 hari dalam satu tahun... Terasa mahu membiarkan sahaja jumlah ini buat beberapa hari tetapi kalau dibiarkan, maknanya saya tidak boleh mengemaskinikan cerita seperti yang sepatutnya!

Lalu untuk menghilangkan dilemma ini, maka saya tulis kata-kata di atas. Sekarang penceritaan baru boleh disambung, dengan sedikit klip video selepas meninggalkan Tanjung Tuan untuk ke Pengkalan Kempas lalu melihat apa yang ada di sana. Mari! :]





Lihat, kami terkejar-kejar untuk ke Pengkalan Kempas kerana hari semakin lewat...


Dan kemudian kami terkejar-kejar lagi untuk ke tempat seterusnya... Apa dia? Sila lihat posting selepas ini!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan