Rabu, Mei 07, 2008

Sekitar pameran buku alternatif di Central Market, 3-4 Mei 2008



















9 ulasan:

  1. salam bro,
    sy pergi ke CM baru2 ni,
    oleh kerana tergesa2 oleh satu urusan yang agak mendesak secara tiba2, sy terpaksa pergi segera tanpa sempat berjumpa MS. Lgpun waktu tu mungkin MS ada di tempat lain kut. sy x nampak kelibat MS.
    moga dapat jumpa juga bila2 nnt insyAllah. mungkin di majlis almarhum wan soghir (jika ada kelapangan ke sana)

    BalasPadam
  2. tak kenal maka tak cinta,...
    Apa erti cinta jika tiada pengobanan dan apa erti pengorbanan tanpa sanggup berkorban...........maap pandai cakap je aku ni tapi nak buat jauh sekali...Radzie teruskan!!!!

    BalasPadam
  3. assalamuaalaikum....
    Abg radzi,kenapa nie?tiba2 hilang mood untuk bercerita?jgan lah macam nie....
    sudah lebih kurang 2minggu sy x masuk blog abang nie...sy ingat bnyak yg sy da terlepas..tapi,,rupanya abg radzi bnayk post gambar aje...pedulikan kata2 org...sebenarnya abg radzi dah bnyak bagi sumbangan pd masyarakat dan agama melalui blog nie..terutamanya sy yg jahil nie..
    terharu betul bila komen sy mengenai kumpulan tasawuf sesat 2,abg radzi ambil perhatian yang serius...TERIMA KASIH BNYAK2..kerana komen tue abg radzi sanggup ke markas mereka lagi sekali dan paparkan di blog niememang tindakan abg tu bleh mengundang bahaya.tapi ini menunjukkan,abg radzi bukan sekadar cakap kosong dan hanya ingin menunjuk lagak...spt yg didakwa setengah pihak.bukan kerja senang nak pegi sana.
    jgan putus asa abang.masih ramai yg menyokong abg.teruskan usaha abang memberi motivasi dan ilmu kepada masyarakat...sy yang jahil nie begitu hauskan tulisan abg.....plzzzzz

    BalasPadam
  4. Wassalam... Apa yang berlaku ini pun termasuk sebagai gerak daripada Ilahi jua! Jika sebelum ini saya perlu bertungkus-lumus menghadap lama komputer di Cuber-Cafe sebelum dapat mood untuk menulis kemudian baru boleh memulakan kerja, kini saya cuma perlu memilih gambar-gambar yang sesuai sahaja sebelum menukar saiznya kemudian upload...
    Kiranya hikmah dari Tuhan juga supaya saya dapat cepat menyajikan hingga selesai gambar-gambar daripada pengembaraan terbaru ke Pantai Timur ini... Setelah menyajikan 3 buku BKA, diikuti pengembaraan 3 zon (Selatan, Utara, Timur), diikuti penceritaan pengembaraan 3 zon itu walau dalam bentuk gambar tanpa penjelasan, kiranya selesailah bebanan amanah penyampaian untuk fasa kehidupan masa kini... Harap-harap le... :]

    BalasPadam
  5. AMACAM TERUSKAN TAK? TERUSKAN JE LA.....

    BalasPadam
  6. akhirnya dapat juga jumpa bro masa di central market 4 mei lepas. Sabar bro, kadangkala orang-orang lain itu tidak faham perjuangan dan pencarian yang kita cari. Tapi yang penting biar Yang SATU itu merestuinya. Tak lama tu kebenaran pasti timbul. Semoga meneruskan perjuangan ini.

    BalasPadam
  7. Keturunan Rasullullah yg membawa zikir shirabil muntaha pernah memerintah Malaysia.

    BalasPadam
  8. Pembawa Zikir ini tidak ramai bilangannya.Mereka tidak mempunyai pengikut dan mereka bukannya kumpulan Tariqat.Mereka sentiasa bermuzakara sesama ahli mereka tersembunyai.

    BalasPadam
  9. pencarian belum selesai....

    BalasPadam