Ahad, Julai 20, 2008

Siri pengembaraan terbaru... Bertandang ke Pulau Besar. Makam Tok Janggut dan Tok Putih waktu malam!

OK... Tanpa membuang masa, kita mulakan sessi bercerita yang baru berserta klip-klip videonya sekali!

Adapun cerita-cerita pengembaraan ke Negeri Sembilan telah pun tamat dengan tersiarnya artikel bertajuk Sambungan perjalanan ke Negeri Sembilan. Sampai ke makam Raja Melewar... Sekali lagi di malam hari! 2 hari lepas. Atas permintaan sepupu saya Nizam dan rakannya Asri, kami pun terus menuju ke Melaka untuk menaiki bot ke Pulau Besar lalu membuat siri pengembaraan terbaru di sana pula!

Sahabat baik saya Zaidi @ PerpatihTulus telah pun memasukkan beberapa klip video perjalanan di Pulau Besar itu ke YouTube. Maka itu biar kita buka sessi bercerita baru dengan klip-klip video di bawah ini ya, klip-klip video yang diambil waktu malam.

p/s:
Kalau terdengar bunyi macam orang kayuh basikal di kuburan pada video-video ini, janganlah terperanjat ya! Ia cuma bunyi dynamo yang dikayuh dengan tangan... Untuk menyalakan lampu-lampu yang digunakan dalam penggambaran malam yang kami buat. Cahayanya tak lah sekuat mana tapi boleh le nampak sikit dalam kegelapan malam... Dari tak nampak langsung. Sila
!





4 ulasan:

  1. hari ni dah upload lagi 5 klip yang penghabisan. checklah dalam www.youtube.com/perpatihtulus

    click see all videos

    BalasPadam
  2. Salam...

    Abg MS, sekadar makluman...

    Pesta Buku Selangor 2008
    25 Julai - 3 Ogos 2008
    Kompleks PKNS Shah Alam

    http://www.pestabukuselangor.com/

    BalasPadam
  3. Terimakasih Zam. Besok Abg nak naik Janda Baik 2-3. Lepas tu kalau ada gerak menyibuk le Abg kat PKNS tu kot? Hehe! :]

    BalasPadam
  4. Tq Zam 4 d info..

    may be i gi pd 30 Julai ni kot..after interview kat Wisma Telekom S.Alam (interview promotion..doakn hamba ye kwn2)..so after tu leh le ngulau sat during lunch hour b4 zup lari balik ke office kat KL..

    BalasPadam